Lumea ceramicii din România

Proiectul meu de a face cunoscuți cât mai mulți antreprenori români la care să apelăm și prin care putem susține economia locală continuă, atât pe blog, cât și prin postările mele de pe instagram, pe care le puteți găsi aici.

De data aceasta, am vrut să aduc în prim plan lumea ceramicii, o lume atât de dragă mie. Am cerut din nou ajutorul persoanelor care mă urmăresc și am reușit să adun nume din toate colțurile țării.

Inițial am vrut să scriu o listă cu toți acești antreprenori, însă ulterior am decis să împart lista în două. O listă care să cuprindă într-o primă fază articole de home & deco și apoi o listă cu bijuterii și alte accesorii.

DSC05117

Mai jos vă las o primă listă cu veselă creată din ceramică de către antreprenori români, cu link direct către site-ul sau pagina lor pe o rețea socială.

  1. POEMI
  2. CHICINETA
  3. SHOP DELICII
  4. CERAMIC SPARROW
  5. DE CERAMICA
  6. DECARTIS
  7. BLOP IN BLUE
  8. VICTORIA FINALA
  9. ALINA CERAMICS
  10. ZALA
  11. APULUM
  12. FARFURIA CERAMIC
  13. LOGO CUPS
  14. TACTIL UTIL
  15. MICA CERA
  16. ALEXANDRA RADU
  17. JASMIN BLANC STUDIO
  18. NUANCEE ART
  19. LUT STUDIO
  20. SZEI
  21. NISTORA CERAMICS
  22. CER.AMICA
  23. CERAMICA DE SOARE
  24. MARARA DESIGN
  25. IMPERFECT CERAMIC
  26. BUFNITA – ATELIER DE CERAMICA
  27. OLARIA ALBA
  28. STUDIOMUD
  29. FAIMAR

ORG_DSC03323

Și nu, nu am terminat încă. Voiam să vă mai fac cunoștință cu câteva persoane care fac bijuterii sau alte accesorii care ne pot defini stilul vestimentar, indiferent unde ne-am afla.

  1. MURA
  2. LUMEA CERAMICII
  3. ALINA CERAMICS
  4. MELLON COLLIE
  5. GRUNI
  6. PALTIN MARIA
  7. NUANCEE
  8. CORINA MARINA
  9. FAUNA CERAMICS
  10. DANIELA CATOI
  11. OANA STOICA
  12. WAGNER ARTE
  13. UNA CA LUNA

DSC04432

V-am lăsat, în acest fel, 42 de idei de cadouri pentru voi sau cineva drag, din lumea ceramicii. Sper sa profitați de aceste liste cu drag:)

Zile însorite!

Flavia

 

Leave a comment