90 de visuri românești în marochinărie

Contul meu are vreo 5 ani și deși pot spune că în fiecare an am învățat câte ceva, ultimii 2 au fost decisi în conturarea unor idei și viziuni despre tot ce înseamnă mediul înconjurător, susținerea brandurilor locale și evitarea risipei alimentare.

Cu ajutorul persoanelor care mă urmăresc, am reușit să pun bazele unor liste tare frumoase și lungi în care am menționat diferite branduri locale cu produse care merită promovate în România. Listele rămân deschise și aștept cu mare drag completări aici sau la fiecare postare în parte.

Astăzi vreau să vorbesc despre genți și încălțăminte.

Prima mea postare de acest gen se află aici și are în prim plan gențile. Lista conține momentan 45 de branduri și vă recomand să vă luați un moment pentru a le citi și descoperi pe toate. Am lăsat câte un link direct pentru fiecare brand în parte astfel că sunteți la un click distanță de un produs #madeinRO.

IMG_7471

Țin ca pozele pe care le folosesc pe profilul meu să fie făcute de mine, cu produse pe care le folosesc, astfel că primele două branduri menționate în listă sunt cele pe care le găsiți în poza mea, iar următoarele sunt în ordine aleatorie.

Fără a mai trage de timp în scris, vă las prima listă mai jos.

  1. YVY BAGS
  2. MUSETTE
  3. IUTTA
  4. SPICUL DE GRAU
  5. LAURA MAXIM
  6. CATALIN ONOCAN
  7. ANNA CORI
  8. WAREWAREWAISTBAGS
  9. ATELIER LEMNIA
  10. CMOOD CONCEPT
  11. ZVINCA LEATHER
  12. URBAN BAG
  13. LUVERS
  14. 74 STREET BAGS
  15. FURGA MURGA
  16. THE 5th ELEMENT
  17. ANA URBANA
  18. MAESTOSO DESIGN
  19. MATT BAGS
  20. DANIEL SAVU
  21. BOGDAN DELIU
  22. BOOKLETTA
  23. MALA BAGS
  24. CLIMENT ART
  25. LYRIA
  26. TANNA
  27. DELIKATES
  28. OPTIMEF
  29. CATHIAS EDELINE
  30. KOJA CONCEPT
  31. LAURA OLARU
  32. GABRIEL GELLER
  33. SIMINA FILAT
  34. VILEGIATURA
  35. SAC
  36. ANCA IRINA LEFTER
  37. ZIG LEATHER
  38. TAIE DAR NU DE TOT
  39. THE URBAN DIVA
  40. RENA
  41. WILD INGA
  42. DADA
  43. DIA HANDMADE
  44. ALESA
  45. GARKONY

Dar postarea nu se încheie aici pentru că am promis că vorbim și despre încălțăminte. Postarea inițială legată de încălțăminte este aici, dar la fel ca în cazul genților, vă las o formă completă în rândurile care urmează.

DSC04813

  1. PANTOFICA
  2. MARELBO
  3. MIHAELA GLĂVAN
  4. S77
  5. CONDUR by ALEXANDRU
  6. MOONE
  7. JOYAS
  8. CATINCA SHOES
  9. ANNA CORI
  10. TIKKI SHOES
  11. PAPUCEI
  12. BOSTON SHOES
  13. DOLLY SHOES
  14. EXCLUSIVES
  15. THE 5th ELEMENT
  16. NICOLAS SHOES
  17. ANA URBANA
  18. MONO SHOES
  19. DACOMA
  20. MIARMA SHOES
  21. AUTHENTIC
  22. SMILING SHOES
  23. GARKONY
  24. PANTOFI PLUS
  25. PAPREZZO
  26. S-KARP
  27. LULUSH
  28. ATELIER MOSSA
  29. GUBAN
  30. MOPIEL
  31. IGUELLE
  32. COCA ZABOLOTEANU
  33. MOJA
  34. PAULA NEGREA
  35. MAURI
  36. PANTOFI DIANE MARIE
  37. LIV’S SHOES
  38. ESTELLA BLUE
  39. VAGAMSHOES
  40. KALAPOTT
  41. GIULIO
  42. MIRICOM
  43. URBAN SHOESTORE
  44. VICOVEANU
  45. MATEO

Sper că ați ajuns la finalul articolului și că ați reținut câteva nume pentru data viitoare când vreți să comandați ceva, atât pentru voi, cât și pentru prieteni sau familie. Am pus pe hârtie 90 de branduri, 90 de visuri românești care așteaptă susținerea voastra.

Sunt deschisă să facem lista asta cât mai cuprinzătoare și aștept ideile voastre.

Zile însorite,

Flavia

 

 

Leave a comment